mandag den 29. august 2011

sooo last year - SEP '10

På vej ned til min kæreste i Doha, Qatar.
Den imponerende Skyline i Doha
Mens jeg var dernede var de ved at færdiggøre den kunstige ø - The Pearl. Et eksklusivt område fyldt med eksklusive restauranter og butikker.
Der bygges på livet løs i Doha. Den ene skyskraber efter den anden skyder op..
Min kærestes lejlighed havde privat pool og fitness, især pool'en nød jeg godt af i mens jeg besøgte ham :)
Den første aften overraskede min kæreste mig med en romantisk aften, hvor vi blev afhentet i en 10 meter lang Hummer Limo og spiste på en virkelig lækker restaurant med udsigt ud over Doha.
<3
Aftenens outfit 
Doha's shopping centre var så smukke og havde alt  fra himmel, kanaler med gondoler, skøjtebaner, bio, tivoli og jeg skal komme efter dig!
Først var jeg lidt nervøs...
men de gjorde jo intet.. Så søde :)
Vi besøgte flere gange Doha's Souq, hvor vi spiste virkelig god mad og jeg fik et rigtigt godt indtryk af kulturen. 
vi fik også røget lidt vandpibe ;)

Hr. Kæreste og ..
Dots i en ÆGTE ørken - med havudsigt
Det egentlig formål med turen var Ørkenrace, og racet det blev der! Faktisk så vildt, at vi kom til at sidde godt og grundigt fast :) og måtte trækkes op af de andre :)
og kort tid efter punkterede vi så.. he he :) 
Vi racede rundt i ørken i et par timer, og" hold op" hvor var det fedt! Længe siden jeg har prøvet noget så sjovt :) 
Efter et par timers ørkenrace - spiste vi vores medbragte mad og fik en dukkert i det over 40 grader varme vand :) .
Kort tid efter at jeg mødte min kæreste blev han tilbudt en stillig hos Maersk i Doha, Qatar :( Han var meget i tvivl. Jeg har selv boet i udlandet flere gange og ville ikke stå i vejen for hans karriere og sagde til ham, at han selvfølgelig skulle tage derned. Det var rigtig rigtig hårdt at tage afsked med ham :´( Men med STOR hjælp fra Skype formåede vi dog at holde kontakten (i et år!) og i september sidste år gav min kæreste mig en rejse ned til ham. Det var den bedste gave jeg nogensinde har fået <3 Det var så dejligt at se ham igen! Jeg ville så gerne kysse og kramme ham, da jeg ankom i lufthavnen i Doha - men det mås' man jo ikke i et muslimsk land - så vi skyndte os ud i bilen :) Det var en helt fantastisk tur, som vi i dag ofte ser tilbage på :)


1 kommentar:

  1. Considerable article, I found this resource utmost beneficial for everyone,thank you for sharing the thoughts,We at Property Hunters shifted this service to a level much higher than the broker concept. If you willing to purchase property in Qatar please visit us,you can see more details like this article Development & Investment

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte