tirsdag den 20. marts 2012

. . . . . . here we come


Min kæreste og jeg har netop booket et hotelværelse i BERLIN!!! Så i påsken smutter vi et par dage derned :)))))) Weee.. Billederne ovenfor er tre år gamle og er fra sidste gang jeg var i Berlin. Dengang var jeg af sted med nogle af mine tyske og argentinske venner fra Barcelona, og vi havde en virkelig fantastisk tur. Jeg synes Berlin er SÅ skøn - en af de bedste byer jeg har besøgt. Så jeg glæder mig rigtig rigtig meget til at vende tilbage. Tager imod BERLIN TIPS med kyshånd!!!

4 kommentarer:

  1. Hvor lækkert! Jeg har kun været i Berlin en enkelt gang, men det var en super god tur. Det er en rigtig fed by :-)

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det bare lækkert :) Det lder til at jeg skal til Berlin til næste år, så vil da gerne have nogle tips fra jer, når I kommer der nede fra igen :)

    SvarSlet
  3. JA helt vildt Nanna. Glæder mig også bare helt vildt nu :)
    Du skal være så velkommen pip :)

    SvarSlet
  4. Lækkert! :D
    Hvis du ikke har været i Kunsthaus Tacheles, så tag der hen! Det bliver måske snart revet ned! Ellers tjek mine indlæg i kategorien Berlin :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte