torsdag den 12. april 2012

Gutentag Leute

 
 
Hold nu op - det er alt for lang tid siden jeg har blogget. Men tiden er bare fløjet de sidste ugers tid. Men nu er jeg tilbage.. Weee.. Tilbage fra en skønne skønne tur med Stef til Berlin. Vi satte snuden mod Berlin onsdag eftermiddag omkring kl. 15.30 og landede i BERLIN MITTE ved en 9-tiden. En små seks timer tog køreturen derned fra Esbjerg. Så det var lige til at overskue. Ovenfor ser i et lille udsnit af billederne derfra. Skal nok få lavet et par indlæg om hotellet, maden og alle de forskellige ting vi oplevede.
Men hvor er det dejligt at være tilbage på bloggen - håber I stadig er derude, og at I har haft en Dejlig Påske tøser :) 

3 kommentarer:

  1. Berlin er virkelig fantastisk. Jeg var der med manden min sommeren inden vi fik vores datter, og det er en af vores bedste ferier sammen. Har rigtig meget lyst til at tage turen igen engang.. :)
    Dejligt, at I havde en skøn tur - billederne vækker gode minder:)

    SvarSlet
  2. Berlin er bare SÅ skøn - jeg vil rigtig gerne tilbage dertil :-)Og velkommen tilbage!

    SvarSlet
  3. Lyder til at jeg ikke er den eneste der er vild med Berlin :) he he.. Dejligt at være tilbage Nanna :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte