torsdag den 6. september 2012

Paris # 1 - the YELLOW jersey

Vores første oplevelse i Paris var utrolig GUL ;) Vores første oplevelse var som I kan se af billederne afslutningen på årets Tour De France. Det var faktisk helt tilfældigt, at vi en uges tid inden vi skulle af sted fandt ud, at vi havde mulighed for at opleve afslutningen på årets tour på Champs-Elysées. Og HOLD NU OP en fantastisk feststemning der var over hele Paris. Der var SÅ mange mennesker (fra hele verden). Virkelig en stor oplevelse at opleve Champs-Elysées (en vej/gade der normalt er totalt proppet med biler) tom og uden biler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte