lørdag den 8. september 2012

Paris # 2 - sights

Efter at have set afslutningen på Tour De France brugte vi resten af eftermiddagen på lidt sight seeing. Vi fik blandt andet besøgt Triumfen Buen som meget belejligt ligger klods op af Champs Elysses. Efter at have studeret det fantastiske bygningsværk tog vi metroen ud til Montmatre, et virkelig fantastisk og inspirerende kvarter. Her stødte vi  blandt andet ind i det farverige caberet Moulin Rouge. Vi sluttede søndagens sight seeing af med at besøge den smukke kirke Sacre Coeur. Efter at have været oppe og inde i den fantastiske kirke, satte vi os ligesom 100vis af andre på græsplænen foran kirken og nød det lækre sommervejr og et par makroner fra Ladurée. PARIS <3 

9 kommentarer:

  1. Skønne billeder, jeg elsker bare paris :)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK!!! Ja det er bare en fantastisk by :)

      Slet
  2. ååårh MOULIN ROUGE!! Always wanted to go there... Det er stadigvæk en af mine yndlingsfilm of all times.

    SvarSlet
    Svar
    1. Næste gang jeg skal til Paris, vil jeg ind at se et show der.

      Slet
  3. Mmm...lækre billeder. Jeg endnu ikke været i Paris og bliver bare nød til at gøre det snart :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tøs.. Ja det må du :))) Virkelig en skøn by med et hav af muligheder.

      Slet
  4. Følger der en forklaring til det sidste billede?! :)

    SvarSlet
  5. PS sig til Stef han skal smile noget mere når han er på ;) ELLER lave angry birds! Han må selv vælge!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte