tirsdag den 18. september 2012

Paris # 3 - sights (continued)

MERE Paris!!! Den by kan man bare slet ikke få nok af. Som I kan se fortsatte Stef og jeg de kommende dage med at udforske Paris og fik set de fleste af Paris' velkendte seværdigheder, såsom Louvre, Notre Dame, Seinen, Pompidue og Eiffeltårnet. Som i mine øjne er absolut "must sees", når man besøger Paris. Vejret var helt i top - total skyfrit og 30 grader :) Jeg længtes virkelig tilbage og væk fra det danske slud og regn, vi har i øjeblikket :( Som I kan se fik vi taget lidt fjollebilleder ved Eiffeltårnet. Enjoy :)))

7 kommentarer:

  1. Sikke en laber blå kjole du har på :-)
    Det er virkelig nogle skønne billeder :-) Jeg kunne i hvert fald godt trænge til Paris, kærestetid og 30 graders varme lige nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nanna!! Er også rigtig glad for den! Bare desværre ikke så tit man kan få den taget i brug her i kolde DK.

      Slet
  2. Eeeeej hvor ser det bare skønt ud! Jeg vil også til Paris!!!

    -Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det var også bare så SKØNT!!! Af sted med dig :))

      Slet
  3. Du ser stjernegodt ud i den blå kjole!:) Wow, hvor er den fin!:)

    SvarSlet
  4. HVor ser det bare hyggeligt ud :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte