fredag den 21. september 2012

Paris # 4 - Disneyland

Som billederne så fint afslører var Stef og jeg, de 2 store legebørn vi nu engang er, selvfølgelig et smut forbi DISNEYLAND, da vi var i Paris. Vi købte billetterne hjemmefra via nettet og fik billetterne "billigt" (880,- kr. for 2 billetter). Heldigt for os, så fyldte Disneyland Paris nemlig 20 år i år, så vi fik 20 % rabat på billetterne. Vores billetter gjaldt til begge parker - Disneyland og Disney Studios, hvilket jeg vil anbefale at man vælger. Vi var der fra parkerne åbnede til de lukkede og slukkede. Vi var der i uge 30, og det var varmt og der var rigtig mange mennesker, og en del ventetid ved attraktionerne (ca. 1 time). Men vi havde altså trods det rigeligt med tid og fik set og prøvet alt det vi kunne tænke os.
Dots og Stefs 5 år. FUCK, hvor havde vi det bare sjovt!!! Vi fik prøvet alle de vilde rutsjebaner og loops (især Space Mountains), vi fik set et par optog, vi fik spist junk food og is og drukket Coca Cola, vi fik prøvet et hav af hatte og disney-kostumer samt rørt ved og afprøvet det meste Disney-legetøj vi kunne komme i nærheden af (hvilket var MEGET). I anledningen af parkens 20 års fødselsdag var der om aftenen, lige inden parken lukkede et 1-times langt lys- og fyrværkerishow ved det lyserøde slot. Jeg siger jer, jeg har aldrig oplevet noget lignende. WOW det var flot !!

Så hvis man har et lille legebarn gemt i sig eller en forkærlighed for Disney, så er DISNEYLAND et must go :)))   

3 kommentarer:

  1. Ej hvor er jeg misundelig!! :D Det lyder som om du har haft en helt fantastisk ferie! :) Jeg har selv være i Disneyland to gange, det er jo som om den "virkelig" verden slet ikke findes, når man går rundt imellem Disney figurer og alle attraktionerne :)

    Knus

    SvarSlet
  2. Hold nu op nogle dejlige billeder :-) Har selv været der to gange for mange år siden. Jeg skal helt sikkert derned om sommeren næste gang, det ser skønt ud :-)

    Kh Signe, the-clothing-rail.dk

    SvarSlet
  3. Tak tøser!!! Vi havde en skøn dag :)))

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte