tirsdag den 16. oktober 2012

Paris # 5 - Eiffel by night

Bliver simpelthen nødt til at dele disse billeder og film af Eiffeltårnet med jer. Stef og jeg valgte en aften at tage ind at se Eiffeltårnet omkring midnat. WOW, er vist et meget dækkende ord. Det var virkelig en oplevelse! Pladsen (græsplænen) ved Eiffeltårnet var fyldt med glade folk der hyggede sig på tæpper med champagne, kaffe og kage osv. Og som om tårnet i sig selv ikke var fantastisk, begyndte det præcis kl. 00.00 at blinke med små lilla lys.
Virkelig et must see, når man er i Paris <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte