lørdag den 10. november 2012

Barcelona # 1 - my love

ENDELIG, endelig, endelig - er jeg kommet frem til at skulle dele billeder og oplevelser med jer om min by - Barcelona. Jeg kan virkelig ikke skamrose byen nok. Den er i mine øjne helt igennem FANTASTISK. Stef og jeg var så heldige at have en lille uge i den, og det var skønt at være tilbage og at vise den frem til Stef. Det er uden tvivl en by, vi vil vende tilbage til igen og igen og igen. Jeg håber, at jeg med den næste bølge af indlæg om byen - får jer, hvis I ikke allerede har det - til at få et CRUSH på byen :)

6 kommentarer:

  1. Det er stadigvæk en af de byer, som jeg drømmer om snart at besøge. Har aldrig været der, men alle som er der, de roser altid byen, så jeg må snart lige tage mig sammen og komme afsted :-)



    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh Debs. Se at komme af sted med dig. En helt igennem fantastisk by, der har absolut ALT!

      Slet
  2. Jeg har været i Barcelona af to omgange, med 5-6 års mellemrum, og den by er bare så fantastisk! Nu drømmer jeg istedet om at komme til at se New York!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, New York er virkelig også en af de byer der ligger øverst på listen over byer jeg gerne vil besøge.

      Slet
  3. Jeg har et crush på spanien i sig selv. Det er et skønt land! Det ser ud til at du har haft en skøn ferie! :-)

    www.mesmerizedbyme.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Også her. Spanien er bare et skønt land med fantastiske søde mennesker. Ja vi havde en fantastisk tur. Der skal nok komme lidt flere billeder fra den :)

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte